דלתות כניסה מעוצבות

כל מי שנמצא בעיצומו של תכנון בית חדש או עיצוב מחדש של בית קיים וודאי שם לב לנוכחות הגבוהה של הדלתות השונות במרחב הביתי, ולכן לחשיבות הרבה של בחירת דלתות מעוצבות אשר מתאימות לעיצוב הכללי של הבית. הרצון בבחירת דלתות מעוצבות ואסתטיות אינו צריך לבוא על חשבון הדרישה לאיכות חסרת פשרות, שכן דלתות הבית משחקות תפקיד פונקציונאלי חשוב – דלתות איכותיות מאפשרות לבודד את הבית מבחינה תרמית, דלת כניסה ודלתות חוץ חזקות תמנענה מפורצים מלהצליח ולפרוץ לבית וכו'. כאן בדלתות אנדרסן אנו מציעים מגוון רחב וחסר תקדים של דלתות מעוצבות, כאלו אשר אינן מתפשרות על אסתטיקה מצד אחד, ואיכות ועמידות חסרות תחרות מצד שני.

דלתות חוץ

דלת בלגית

דלתות מעוצבות מהחומרים האיכותיים ביותר – דלתות אנדרסן

חברת אנדרסן מציעה כאמור מגוון רחב ביותר וחסר תחרות של דלתות מעוצבות מסוגים וסגנונות שונים, כך שכל לקוח יכול למצוא את הדלת המעוצבת המתאימה ביותר לסביבתו הביתית. בכל הנוגע לדלתות חוץ מעוצבות, ניתן למצוא אופציות רבות ומגוונות כולל לא מעט דלתות ב"עבודת יד" של ממש – דלתות מעוצבות בסגנונות יצירתיים ודגמים רבים אשר אינם סטנדרטיים או צפויים. אם מה שאתם מחפשים זו דלת כניסה מרשימה ומעוצבת, לא משהו סטנדרטי וגנרי שניתן למצוא בכל מקום, "דלתות אנדרסן" זו הכתובת הנכונה עבורכם. גם בכל הנוגע לדלתות חוץ אחרות בבית דוגמת דלתות פטיו ודלתות יציאה למרפסת ולגינה ניתן למצוא דגמים מגוונים, כולל דלתות עץ מרשימות ביופיין.
כאמור, חלק ניכר מהדלתות המעוצבות שניתן למצוא בקולקציות השונות של אנדרסן הוא של דלתות עץ – לרוב מדובר בעץ מלא, חזק, יציב, מאסיבי ודומיננטי, וניתן גם לבחור מבין זני עץ שונים לקבלת המראה המדויק המועדף עליכם. בנוסף, בכל הסדרות תוכלו למצוא גם את האפשרות לדלת מעוצבת מעץ, עם חיפוי חיצוני מחומר אשר אינו עץ, דוגמת פייברקס, פרמה שילד ועוד. אלו הם החומרים האיכותיים והעמידים ביותר בשוק הדלתות כיום – מדובר בחומרים אשר פותחו ספציפית על ידי אנדרסן בתהליך אקסטרוזיה של סיבי עץ תרמו פלסטיים, על מנת לקבל את חומר הגלם האולטימטיבי לחיפויים חיצוניים ומסגרות של חלונות ודלתות כאחד – חומרים אלו עמידים ביותר בפני פגעי מזג אוויר שונים דוגמת רטיבות, לחות, קרינת שמש ישירה ומצטברת ועוד, ומדובר גם בחומרים חזקים, מבודדים ועמידים לאורך זמן, כאלו המבטיחים הגנה מרבית על הבית שלכם, בידוד תרמי יעיל ומגוון יתרונות נוספים.

דלתות אנדרסן – דלתות מעוצבות ברמת האיכות הגבוהה ביותר

אם חשובים לכם גם העיצוב וגם האיכות- כאשר בוחרים את הדלתות המעוצבות של אנדרסן אין צורך להתפשר כלל– הדלתות המעוצבות של אנדרסן הן הדלתות העמידות, החזקות והאיכותיות ביותר בתחום, וזה נכון גם לגבי כל סוגי הדלתות המעוצבות.
חלק מהסיבה לרמת האיכות הגבוהה היא החומרים מהם הן עשויות אותם הזכרנו לעיל (עץ מלא, חומרים תרמו פלסטיים מיוחדים וכו'), אך סיבה כללית יותר היא המאפיינים של חברת אנדרסן – מדובר בחברה הוותיקה, הגדולה והמצליחה ביותר בעולם בתחום הדלתות והחלונות. ככזו, מחזיקה אנדרסן במשאבים המאפשרים לה לייצר את הדלת כולה, כולל כל אחד ואחד מהחלקים הקטנים ביותר המרכיבים אותה. זה מבטיח קבלת דלת איכותית ביותר, בה הכל מתאים להכל בצורה מושלמת. לכן, למשל, מציעה אנדרסן את הדלת המבודדת ביותר בעולם, כמו גם מגוון רחב של דלתות מעוצבות ברמת האיכות והעמידות הגבוהות ביותר.

לפרטים נוספים אודות דלתות אנדרסן, אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר טלפוני בטלפון מספר 077-8040240, או להשאיר פרטים ונציג יחזור אליכם בהקדם.

בקשה להצעת מחיר

על מנת שנוכל לחזור אליכם עם כל העזרה שנוכל להציע, אנא השאירו פרטים:

077-80-40-240 מספר הטלפון של חברת אנדרסן ישראל

אפשר גם בטלפון:

דילוג לתוכן