טופס לקבלת שירות עבור מוצרי אנדרסן

אם יש לכם חלונות ודלתות של אנדרסן*, אתם נהנים מאחריות ושירות ברמה הטובה ביותר בארץ ובעולם. אנו מאמינים ב"החייאת המוצר" ולא בהחלפתו – גם הרבה לאחר סיום תקופת האחריות שבין 10-20 שנה.

יש למלא את הטופס מטה על מנת לקבל תמיכה ופיתרון תקלות במוצרי אנדרסן המותקנים בביתך.

ניתן לשלם לטכנאי למלא את הטופס, לפי התעריף המצוין מטה.

*לא נוכל לתת שירות עבור מוצרים של יצרנים אחרים

מדבקת ברקוד – אם יש ברשותכם מדבקת ברקוד, זה מאד עוזר לנו לזרז מתן שירות – נא להעלות צילום ברקוד יחד עם תמונות המוצר בסוף הטופס. מדבקת הברקוד לרוב נמצאת על החלק העליון של המשקוף – יש להזיז את הכנף של החלון/דלת ע"מ לראות את המדבקה.

בר קוד לחלונות אנדרסן

הטבעה בפינת הזיגוג

בפינה התחתונה של הזיגוג, ישנו צריבת לייזר על הזיגוג הכולל את הלוגו של אנדרסן ועוד פרטים חשובים אודות הזיגוג. נא למלא בטופס את המידע המופיע לאחר האותיות CIG:

הטבעה בפינת זיגוג חלונות אנדרסן
מעוניינים גם כן? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם:

בקשה להצעת מחיר

על מנת שנוכל לחזור אליכם עם כל העזרה שנוכל להציע, אנא השאירו פרטים:

077-80-40-240 מספר הטלפון של חברת אנדרסן ישראל

אפשר גם בטלפון:

דילוג לתוכן